Gå til innhold

Trenger forslag til ny MFP (Multi Functional Printer)


Anbefalte innlegg

Morn folkens.

Håper noen har tips til en ny MFP, min nåværende Oki C3520 valgte å ikke fungere mer i går.

ar listet opp hva jeg vektlegger nedenfor, gi meg beskjed om jeg har glemt å nevne noe som burde bli vurdert (funksjoner og lignende...).

Nøkkelpunkter rundt mitt behov/bruk:

  • Skriver bare ut dokumenter (aldri bilder) og veldig få, vi snakker nok om gjennomsnittlig 10 ark i måneden.
  • Pris helst ikke over 15 000,-. Håper den heller koster rundt halvparten, men tømmer lommeboka for kvalitet.
  • Fysisk størrelse er egentlig ikke viktig.
  • Hastighet er også helt uviktig.
  • Ikke behov for større format enn A4 for hverken scan eller print.
  • Scanner dokumenter for arkivering, typisk bilag. Trenger derfor sikkert ikke 16 000 DPI scanner, jeg pleier å scanne på 300 DPI som jeg syntes har holdt.

Krav/ønskeliste:

 

  1. ADF mater til scanneren (Scanner fra en bunke papirer).
    Bonus om den i tillegg kan snu arket og scanne på andre siden!
  2. Vil veldig gjerne ha nettverksbasert MFP der alle funksjonene fungerer over nettverk. (Typisk er det bare print og administrasjon som går over nettverk, scanfunksjoner går over USB)
  3. Vil helst ha muligheten for fargeutskrift
  4. Gjerne mulighet for å printe ut på begge sider (automatisk)
    Bonus om den kan stifte og/eller hulle ark

 

Ekstrafunksjoner som slike printere pleier å ha er derfor helt uviktig for meg. Det gjør ikke noe at det følger med, men er helt uviktig for meg:

- Flere papirskuffer, utskriftskuffer eller visittkort/cdrom og lignende utskriftsmuligheter.

- Flerbrukerfunksjoner, altså funksjoner rettet mot administrasjon av mange MFP brukere

- Fax, telefon, GPS, kamerafunksjoner, typisk HP Elkjøp produkt.

Endret av Kiseijuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...