Gå til innhold

Nord Electro 2 73?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Klarte for en stund siden å skaffe meg en Nord Electro 2 73 for en billig penge.

 

Keyboardet er i kjempegod stand, men hadde ikke så veldig mye bruk for det som jeg hadde trodd. Derfor har jeg nå bestemt meg for å selge det til noen som kanskje kunne fått bruk for det! :)

 

 

Det eneste problemet er at jeg ikke har noen anelse om hvor mye jeg burde legge det ut for. (kjøpte det for 4500kr)

 

 

Noen her inne som har litt mer peiling på Nord produkter og deres verdi i Norge?

 

Ser en del av de nyere Electro versjonene går for en del på Finn.no, men er ikke sikker på verdien på mitt med tanke på at det ikke er i produksjon mer og at ingen selger det i verken Norge, Sverige eller Danmark, eller ikke som jeg har sett i alle fall.

 

 

 

Om det er ønsket kan jeg godt legge ut noen bilder slik at dere kan ta en titt på det, men har dessverre ingen mens jeg skriver dette, så tar å legger ut noen etter ønske! :)

 

 

 

Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Clavia har gode instrumenter, men dessverre er det slik for tiden at man ikke får så mye for ting på bruktmarkedet. Jeg har selv vurdert å selge min NE3, men tviler så sterkt på at jeg får solgt den for det jeg selv mener den er verdt at jeg like så godt beholder den selv. 4500,- høres ut som en god pris, og du har fått mye instrument for pengene der, men likevel tviler jeg på at du får mer enn det dersom du selger den ettersom det har kommet ut både flere versjoner av NE3, i tillegg til at NE4 er på markedet.

 

Uansett, skal du selge så kan du sikkert legge den ut for 5000,- og se hvordan responsen er. Om responsen er dårlig kan du jo vurdere å sette ned prisen, men jeg ville aldri solgt et så godt instrument for skampris. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...