Gå til innhold

[Løst] Windows Server 2012 aktivering error


Anbefalte innlegg

Har en Fujitsu Primergy TX100 S3.

Når jeg fikk den, måtte jeg først sette opp diskene i raid, deretter installere Windows Server 2012 Foundation.

 

Under installasjonen kom der ikke opp noen plass jeg kunne skrive inn cd-key'en.

 

Feilkoden jeg får er "0xC004E003".

Har prøvd å google problemet, men det er kun til Windows 7 og ingen av metodene jeg har funnet, fungerer.

 

Har ring til Microsoft for aktivering, men fikk bare beskjed om at jeg hadde en piratkopi...

(Alt av cd-er og papirer som tilhører Windows står der Fujitsu eller Microsoft på)

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Fujitsu Primergy TX100 S3.

Når jeg fikk den, måtte jeg først sette opp diskene i raid, deretter installere Windows Server 2012 Foundation.

 

Under installasjonen kom der ikke opp noen plass jeg kunne skrive inn cd-key'en.

 

Feilkoden jeg får er "0xC004E003".

Har prøvd å google problemet, men det er kun til Windows 7 og ingen av metodene jeg har funnet, fungerer.

 

Har ring til Microsoft for aktivering, men fikk bare beskjed om at jeg hadde en piratkopi...

(Alt av cd-er og papirer som tilhører Windows står der Fujitsu eller Microsoft på)

 

På forhånd takk!

testet dette: http://h20566.www2.hp.com/portal/site/hpsc/template.PAGE/public/kb/docDisplay?docId=mmr_kc-0105006&ac.admitted=1393964280060.876444892.199480143

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...