Gå til innhold

Dvergsnipe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Trond Westby.

Et praktfullt bilde av dvergsnipe ! :)

I likhet med dine øvrige bilder er komposisjon, skarphet, farger, lys og bakgrunn så harmonisk avstemt at jeg nøyer meg med følgende, - en visuell opplevelse ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Skrevet

Et imponerende flott bilde Trond. Her stemmer alt, etter hva jeg kan se. Bruker du skjul? eller kanskje kamuflasje tøy? Har du erfaringer med slikt som du kanskje kan dele?

Tusen takk!

På vadere ligger jeg på magen under kamuflasjeduk. Det er ikke krav for å komme innpå dvergsnipa. For den kan være ganske tillitsfull så lenge du ligger helt flat og i ro. Og lar den komme til deg. Jeg bruker kamoduk i tilfelle det skulle dukke opp såkalte tringavadere som er noe mer forsiktige av seg.

Skrevet

Et imponerende flott bilde Trond. Her stemmer alt, etter hva jeg kan se. Bruker du skjul? eller kanskje kamuflasje tøy? Har du erfaringer med slikt som du kanskje kan dele?

Tusen takk!

På vadere ligger jeg på magen under kamuflasjeduk. Det er ikke krav for å komme innpå dvergsnipa. For den kan være ganske tillitsfull så lenge du ligger helt flat og i ro. Og lar den komme til deg. Jeg bruker kamoduk i tilfelle det skulle dukke opp såkalte tringavadere som er noe mer forsiktige av seg.

Takk for opplysningen Trond. Det tar jeg med meg.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...