Albert Andersson Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Kjøttmeis .... . Bildet er fjernet.
Leif Olsson Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Fin kjøttmeis med fin bakgrunn og då i kke noe som forstyrrer. Bra jobba Albert. Ha en fin dag! Med hilsen Leif :-)
nutini Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Hei Albert. Ja,det må man si,ikke mye greiner her nei. Fint at du satt igjen ei som kjøttmeisen kan sitte på Litt "ullent" men syntes bildet kledde det. Litt sånn kose/teddybjørnaktig Flott komposisjon med nydelig bakgrunn. Likte dette ! Arvid.
Albert Andersson Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Skrevet 12. februar 2014 Fin kjøttmeis med fin bakgrunn og då i kke noe som forstyrrer. Bra jobba Albert. Ha en fin dag! Med hilsen Leif :-) Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert.
Albert Andersson Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Skrevet 12. februar 2014 Koselig bilde av fugl med halvåpent nebb. Hei, Helge Andreassen. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert.
Albert Andersson Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Skrevet 12. februar 2014 Hei Albert. Ja,det må man si,ikke mye greiner her nei. Fint at du satt igjen ei som kjøttmeisen kan sitte på Litt "ullent" men syntes bildet kledde det. Litt sånn kose/teddybjørnaktig Flott komposisjon med nydelig bakgrunn. Likte dette ! Arvid. Hei, Nutini. Tusen takk for hyggelig, saklig kommentar ! Jeg laget flere versjoner, og endte opp med denne som den "luneste". Vennlig hilsen Albert.
Ovidia2 Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Hei Albert..kanskje litt midtstilt og litt uskarpt om man skal være kritisk som man noen ganger skal... men ellers veldig fin stemning med fargetoner som du er så flink til ! Hilsen Tove
Albert Andersson Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Skrevet 12. februar 2014 Hei Albert..kanskje litt midtstilt og litt uskarpt om man skal være kritisk som man noen ganger skal... men ellers veldig fin stemning med fargetoner som du er så flink til ! Hilsen Tove , Hei, Ovidia2 Tusen takk for hyggelig og saklig kommentar ! Det mangler nok litt på optimal skarphet, - jeg burde nok ha vært litt mer kritisk selv ! Vennlig hilsen Albert.
MotoG Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Henger meg på de andre, fint fugle portrett av kjøttmeisen som koser seg med frø. Mvh Melvin
Albert Andersson Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Skrevet 12. februar 2014 Henger meg på de andre, fint fugle portrett av kjøttmeisen som koser seg med frø. Mvh Melvin Hei, MotoG. Tusen takk for hyggelig kommentar, - setter stor pris på det ! Vennlig hilsen Albert.
Olav Leistad Hove Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Et nydelig kjøttmeisbilde Albert. Jeg likte godt det duse preget på bildet. Og hvilken bakgrunn du har fått til! Vi blir kanskje for opphengt i at bilder skal være så skarpe. Av og til kan bilder ha høy kvalitet uten optimal skarphet noe dette er et godt eksempel på. Jeg får laget alle forstørrelser (de på veggen vet du...) på lerret. Jeg liker det duse uttrykket dette gir, særlig på store forstørrelser. Anbefaler å prøve det. Men for all del, jeg også jobber hardt for å få til skarpe bilder. Begge deler ja takk Hilsen Olav
Albert Andersson Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Skrevet 13. februar 2014 Et nydelig kjøttmeisbilde Albert. Jeg likte godt det duse preget på bildet. Og hvilken bakgrunn du har fått til! Vi blir kanskje for opphengt i at bilder skal være så skarpe. Av og til kan bilder ha høy kvalitet uten optimal skarphet noe dette er et godt eksempel på. Jeg får laget alle forstørrelser (de på veggen vet du...) på lerret. Jeg liker det duse uttrykket dette gir, særlig på store forstørrelser. Anbefaler å prøve det. Men for all del, jeg også jobber hardt for å få til skarpe bilder. Begge deler ja takk Hilsen Olav Hei, Olav. Så hyggelig at du er tilbake "på plass" ! En liten pause er forresten kanskje ikke så dumt, - det kan mange ganger være greit å "roe ned" og komme litt på avstand fra det daglige ... . Tusen takk for positiv og tankevekkende kommentar, - mange av oss har nok et innarbeidet "bildeideal" der (maksimal) skarphet er det mest viktige kriterium å bedømme et bilde etter. God skarphet er naturligvis viktig, men portretter, for eksempel, vil ofte ta seg bedre ut ved moderat skarphet, - noe som "Hollywoodbilder" fra 1930-, 40- og 50-tallet er fremragende eksempler på. Jeg tror du har et svært viktig poeng i at man i større grad bør vurdere et bilde i et helhetlig perspektiv, - "Er det et bra bilde ?". Takk, Olav ! Vennlig hilsen Albert.
Anbefalte innlegg