asd45asd45 Skrevet 11. februar 2014 Skrevet 11. februar 2014 Hei, jeg har kommet opp i norsk muntlig med teamet "språket i utvikling". Nå har jeg 24t til å lage en presentasjon på 10min + spørsmål. Noen tips til hva jeg kan skrive, hvordan jeg kan huske stoffet bedre utenant og hvordan jeg kan forberede meg til spørsmålene evt eksempler på spørsmål dere tror vil komme?
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. februar 2014 Skrevet 11. februar 2014 Stikkord: Globalisering, Lingua franca, lånord, "kebabnorsk", ungdom, internasjonalt arbeid, media, norsk språkutvikling, hvem og hva?
asd45asd45 Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Skrevet 11. februar 2014 Stikkord: Globalisering, Lingua franca, lånord, "kebabnorsk", ungdom, internasjonalt arbeid, media, norsk språkutvikling, hvem og hva? Takker og bukker for svar
LeifHarboe Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Stikkord: Globalisering, Lingua franca, lånord, "kebabnorsk", ungdom, internasjonalt arbeid, media, norsk språkutvikling, hvem og hva? Takker og bukker for svar Du må også regne med å få spørsmål om språkhistorie, se https://www.sprakradet.no/Tema/Fakta/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå