dustemikkel420 Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Noen som vet om en funksjon i excel som tar det som ligger i celle A3 feks og legger det i celle B2. Men den kutter, altså man kan slette celle A3 uten at B2 får 0 eller error ?
dustemikkel420 Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Skrevet 2. februar 2014 yea, men er snakk om 6000 navn som skal flyttes på. ctrl+x tar sin tid da.
dustemikkel420 Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Skrevet 2. februar 2014 ja det er siste utvei. men i kolonne 1 ligger det to typer forskjellig informasjon. så om jeg kopierer må jeg slette i kolonne 1, og det som ikke skal med i kolonne 2 hver for seg. evt markere, men tar lang tid. derfor jeg søker etter en formel.
Harald Staff Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Er det noe system i de to typene informasjon? Ligger de eksakt annenhver rad for eksempel?
dustemikkel420 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Skrevet 3. februar 2014 Det som er av informasjon er navn i A1, addresse i B1 og postnummer/poststed i B2. Fant en macro som fungerte utmerket, da det er blankt på A rekken mellom navnene. Application.ScreenUpdating = False Columns("A:A").SpecialCells(xlCellTypeBlanks).EntireRow.Delete Application.ScreenUpdating = True Så dro bare hele B rekken over på C og en opp, og kjørte macroen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå