Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Skyvedør garderobe (speil)


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal flytte inn i min splitter nye leilighet til sommeren og har tenkt litt på garderober. I gangen skal jeg ha meg en skyvedørsgarderobe på ca 2m, og på soverommet tenkte jeg og ha en skyvedør garderobe langs den ene veggen ( ca 3,5m ).

 

Er det noen som har erfaring med dette? Hvor jeg bør kjøpe osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stikk på Montér og spørs etter Langlo garderober. Du vil da bli henvist til selgeren som tar seg av Langlo, og dere kan snakke sammen om hvordan du ønsker garderoben. Du vil da få en skreddersydd garderobe som passer dine behov 100% i ypperlig kvalitet.

 

Langlo garderobe er utrolig dyrt, men på lang sikt så er det billig mtp. kvalitet og at det er en engangsinvestering.

 

http://www.langlo.no/

Lenke til kommentar

Stikk på Montér og spørs etter Langlo garderober. Du vil da bli henvist til selgeren som tar seg av Langlo, og dere kan snakke sammen om hvordan du ønsker garderoben. Du vil da få en skreddersydd garderobe som passer dine behov 100% i ypperlig kvalitet.

 

Langlo garderobe er utrolig dyrt, men på lang sikt så er det billig mtp. kvalitet og at det er en engangsinvestering.

 

http://www.langlo.no/

Er ikke så veldig intr i og bruke en formue på skyvedørsgarderober. Det har jeg ikke budsjett til

Lenke til kommentar

Hvis du likevel skal svi av 7 lapper på en IKEA garderobe kan man like greit spandere på seg en skikkelig garderobe for dobbel pris. Kan godt hende du kommer heldig ut av det mtp. at du skal ha såpass små garderober. Pris kommer jo også an på hvilken innredning du ønsker og hvilke materialer du velger på selve skyvedørene.

Lenke til kommentar

Hvis du likevel skal svi av 7 lapper på en IKEA garderobe kan man like greit spandere på seg en skikkelig garderobe for dobbel pris. Kan godt hende du kommer heldig ut av det mtp. at du skal ha såpass små garderober. Pris kommer jo også an på hvilken innredning du ønsker og hvilke materialer du velger på selve skyvedørene.

Nå er jo den fra IKEA 2m brei. Jeg skal jo ha det tredobbelte. Da blir det plutselig mye

Lenke til kommentar

Den fra IKEA det var linket til er ikke deres billigste. Her er en skyvedørsgarderobe med innredning som koster ca. halvparten:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S69000781/ Man sparer en del på å droppe glass eller speil på dørene.

IKEA har ogå link til en "planlegger" der man sannsynligvis kan trikse med forskjellige skrog, dører og innredninger for å se hva man trenger og hva det koster.

 

Er man fiingerferdig, er det også en mulighet å kjøpe skyvedørbeslag og skinner fra f,eks, Jula. Skru skinnene i taket, lage dører selv i MDF i de målene man trenger. Skapskrog trenger man ikke, evt lager man endevegg og noen skilleveggeri sponplater. Jula har også garderobestang og trådkurver og holdere, skohyller etc.

 

Biltema har også billige trådkurver med stativ.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...