johome Skrevet 31. januar 2014 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Jeg er ute etter et program hvor det stilles spørsmål med svar. Det kan være seg alt ifra språk , geografi osv. Har prøvd en hel rekke programmer , uten å bli helt fornøyd. Det programmet som jeg foreløpig liker best er Wondreshare QuizCreator. Problemet med de programmene jeg har prøvd , er at jeg må taste inn svarene , noe som irriterer meg noe helt grenseløst. Jeg ønsker meg igrunnen et helt enkelt program , hvor jeg bare kan taste enter eller next hele tiden. Det ville ha spart meg for massevis av tid. Helst gratisversjon , men hvis programmet tilfredstiller mine krav betaler jeg gjerne for det. Endret 31. januar 2014 av johome
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. januar 2014 Skrevet 31. januar 2014 En av de utallige quiz-appene på iPhone.
johome Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Skrevet 31. januar 2014 Tror neppe at det er mulig å bruke noen av de på en vanlig Windows maskin.
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. januar 2014 Skrevet 31. januar 2014 Det spesifiserte du ikke, dessuten tror jeg ikke det finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå