Gå til innhold

[Løst] Delta til New York economy


kvito

Anbefalte innlegg

Jeg booket reise via KLm sine sider til New York. De har samarbeid med Delta Airlines så t/r Amsterdam-New York blir med Delta i stedet for KLM.

 

Har flydd langdistanse med KLM tidligere og var meget fornøyd med gratis tilgang på en haug med filmer og tv-serier på egen skjerm hvor du bestemmer når filmen begynner, og tilgang på gratis drikke under hele turen (litt usikker på alkohol utenom matservering).

 

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med Delta sitt underholdnings- og mat/drikketilbud på sin economy-class?

 

Flyene som blir brukt på rutene er:
Til NYC - Airbus A330-300

Til Schiphol - Airbus A330-200

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fløy med Delta til Atlanta i sommer (Airbus A330-300) og det var samme opplegget der som med KLM. Egen skjerm med filmer osv som du styrer etter eget ønske og drikkeservering flere ganger i løpet av turen (bare å spørre utenom dette også dersom du har behov for mer drikke) Alkohol var, såvidt jeg husker kun en enhet til maten. Resten måtte du betale for.

 

God tur!

Lenke til kommentar

Har latt meg bli fortalt at det er litt kjiper utvalg på inflight-underholdningen, ifølge de som følger med på slikt (bruker stort sett laptop, Kindle og iPad ombord selv). Som forrige taler skrev er drikke inkludert, men utvalget er igjen litt kjipere og spriten må du betale for. Gjennomgående en litt kjipere opplevelse enn KLM, men slett ikke helt på bærtur.

 

PS: Når du booker på KLMs nettside kan du se om det er KLM eller Delta som opererer flyvningen.

Lenke til kommentar

Har latt meg bli fortalt at det er litt kjiper utvalg på inflight-underholdningen, ifølge de som følger med på slikt (bruker stort sett laptop, Kindle og iPad ombord selv). Som forrige taler skrev er drikke inkludert, men utvalget er igjen litt kjipere og spriten må du betale for. Gjennomgående en litt kjipere opplevelse enn KLM, men slett ikke helt på bærtur.

 

PS: Når du booker på KLMs nettside kan du se om det er KLM eller Delta som opererer flyvningen.

 

Gjør ikke noe om den er underholdningen er noe kjipere så lenge jeg slipper å betale slik jeg oppfattet på Deltas sider.

 

Var klar over Delta opererte ruta når jeg bestilte. KLM hadde desverre ingen fly selv på de datoene jeg valgte. Derfor jeg lurte på om noen hadde erfaringer :)

 

Takk for alle svar!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...