nutini Skrevet 25. januar 2014 Skrevet 25. januar 2014 Flott resultatet. Fin positur på modellen. Liker best versjon 1 som er litt mer stein 1
Kai PetterJohansen. Skrevet 25. januar 2014 Skrevet 25. januar 2014 Jeg liker best versjon 1 du er kreativ du. Fint lys og flott utført. 1
Albert Andersson Skrevet 25. januar 2014 Skrevet 25. januar 2014 Hei, Ovidia2. Jeg tolker bildet på samme måte som de andre, tror jeg, - og ser modellen som en statue i stein. Jeg foretrekker nok versjon 2, som gir assosiasjoner til solvarme svaberg i Oslofjordgranitt. Jeg var også inne på en noe "mørkere" tolkning av bildet, og så for meg modellen i en tilstand som gjerne kalles "helt stein", og som kan føre til symptomer som for eksempel katatoni, der personen i rus kan sitte eller ligge i urørlig i samme stilling i timesvis. Bildet er, som vanlig, - virkelig flott lyssatt ! God helg ! Vennlig hilsen Albert. 1
Lisbeth Grendal Skrevet 25. januar 2014 Skrevet 25. januar 2014 Hei Tove Dette er etter min mening mesterlig utført. Jeg liker best versjon 2, som er så vakkert lyssatt . Nydelig Tove Mvh. Lisbeth. 1
Ovidia2 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Skrevet 25. januar 2014 Hjertelig takk til dere alle samen for de hyggelige tilbakemeldingene satte stor pris på det!! Hilsen Tove
Anbefalte innlegg