Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil overraske mannen min med en sydentur! Jeg har ca 15 000 kr til rådighet. Men jeg jobber på videregående skole og kan ikke ta fri utenom vinter-, påske- og sommerferien. Hvordan finner jeg en billett som koster ca 8 000 per pers, med avreise 14 januar og med en temperatur slik at man kan ta på seg badetøy uten å få frostskader?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er vel ikke... mattelærer? ;)

 

Jeg regner med det er snakk om januar 2015? Vil du ha billige billetter er det best å vente med å bestille.

Jeg ville ha begynt å sjekke prisene på f.eks. restplass.no i sommer og bestille senest en eller to måneder i forveien.

 

Tyrkia (type Antalya) er "alltid" varmt, mens jeg syns f.eks. GC i januar er litt for kaldt til badeklær, selv i de varme strøkene. Men jeg vet andre turister lett hopper i sjøen i Mogan og Ingles.

Lenke til kommentar

Drar fra Bergen til Gran Canaria om en uke. Kom omrtrent på det du ønsker pro pers (vi er 5), men det er utenfor skoleferien. Vi kunne imdlertid kommet enda lavere om vi hadde hatt is i magen. Det klarer du nok ikke i en skolefri periode. I tillegg konkurrerer tre selskaper på samme strekning her. (Norwegian har varslet nedlegging av sin rute.)

 

Vi valgte kun fly og leier leilighet privat. I hvodesak fordi vi er 5, men også fordi dette gir bedre mulighet til å styre hva vi får av utsikt og fasiliteter. Gode kokemuligheter er viktig her.

 

Tror derfor at du bør klare å komme i nærheten av det du ønsker dersom du velger en hel uke, med lørdag som fast skiftedag på hotellene. Det er her 14. januar forvirrer. Det er en onsdag i 2015. Har du søkt på 10.-17.?

 

Sen bestilling har jeg lite tro på i en skolefri periode, men er det skolefri fra 14. januar?

Endret av StoreMyen
Lenke til kommentar

Drar fra Bergen til Gran Canaria om en uke. Kom omrtrent på det du ønsker pro pers (vi er 5), men det er utenfor skoleferien. Vi kunne imdlertid kommet enda lavere om vi hadde hatt is i magen. Det klarer du nok ikke i en skolefri periode. I tillegg konkurrerer tre selskaper på samme strekning her. (Norwegian har varslet nedlegging av sin rute.)

 

Vi valgte kun fly og leier leilighet privat. I hvodesak fordi vi er 5, men også fordi dette gir bedre mulighet til å styre hva vi får av utsikt og fasiliteter. Gode kokemuligheter er viktig her.

 

Tror derfor at du bør klare å komme i nærheten av det du ønsker dersom du velger en hel uke, med lørdag som fast skiftedag på hotellene. Det er her 14. januar forvirrer. Det er en onsdag i 2015. Har du søkt på 10.-17.?

 

Sen bestilling har jeg lite tro på i en skolefri periode, men er det skolefri fra 14. januar?

 

Det her er noe jeg kom på etter jul. Skulle være noe spontant i år. :grin: Egentlig tenkte jeg ikke nødvendigvis et flott hotell på et varmt sted. Tenkte bare noe gøy jeg kunne gjøre med mannen min i vinterferien, selv om jeg er sent ute. Finnes det noe slikt? Noen forslag? Enten i Norge eller utlandet. Tenkte å reise på spa på Vestlia på Geilo. :thumbup: Men dere har så klart rett... Jeg skulle jo tenkt på dette i sommer :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...