Ovidia2 Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Veldig flott lyssatt og litt drømmeaktig portrett fin ny stil på dine bilder også! Hilsen Tove
Jan Høydal Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Skrevet 17. januar 2014 Takker Tove, Måtte prøve meg i litt ukjent landskap her, men ble egentlig ganske førnøyd selv 1
Jentungen2 Skrevet 18. januar 2014 Skrevet 18. januar 2014 Hei Jan, alldeles nydelig bilde av Eir dette, synes bildet har ett harmoniskt, varmt og lunt uttrykk, spennendes bakgrunn, nydelig lyssetting slik jeg ser det og annerledes men flott innramming også. Undres bare over de lyse flekkene hun har ved hakepartiet, ser ut som det samme som befinner seg i bakgrunnen :-)
Jan Høydal Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Skrevet 18. januar 2014 Tusen takk for fin kommentar Anita! De lyse små flekkene er et (kanskje ikke alt for vellykket) forsøk på å lage en effekt av et slitt lerret som på et gammelt maleri eller bilde. I etterhånd ser jeg at de kanskje kunne vært mer fremtredende. Jan
Anbefalte innlegg