Gå til innhold

Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Laila.

Spennende og stemningsfullt bilde, - både på grunn av det dramatiske skogspartiet og det, mørke, mystiske grønnskjæret ! :)

Det minner mye om scener fra Peter Jacksons filmtrilogi om "Ringenes herre", og det er et stort kompliment ! :)

(Jeg så forresten på bildene dine av skarv, - jeg synes de er blant de aller beste som er presentert på Akam ! :)).

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Laila.

Spennende og stemningsfullt bilde, - både på grunn av det dramatiske skogspartiet og det, mørke, mystiske grønnskjæret ! :)

Det minner mye om scener fra Peter Jacksons filmtrilogi om "Ringenes herre", og det er et stort kompliment ! :)

(Jeg så forresten på bildene dine av skarv, - jeg synes de er blant de aller beste som er presentert på Akam ! :)).

 

Vennlig hilsen

Albert.

 

Tusen takk Albert Har mange undringer rundt dette bildet. Det er jo veldig rotete. Er veldig glad for at du oppfattet en stemning i bildet av mørke og mystikk, for det er det jeg ønsket å få frem. Selv om det selvsagt er opp til enhver, Skulle også vært en scrollefunksjon i redigeringsprogram, for når jeg scroller her så kan det se ut som om det hadde vært lurt med et kutt i toppen. Vet ikke om det er interessant for noen, men kanskje noen har nytte av disse tankene ;)

Lenke til kommentar

Kjempeflott komposisjon dette her, dramatisk grønnskjær som understreker noe hos den som har tatt bildet.

Tusen takk Jarle for hyggelig og litt tankevekkende tilbakemelding :)

Spennende bilde som jeg liker godt!! Trolsk stemning i dette.....

Hilsen Tove

Tusen takk Tove! Hyggelig at du liker det og finner en stemning i det :)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...