Gå til innhold

[Løst] Hjelp til å bygge gamer til rundt 5000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jo men her har du vannkjøling og gode vifter også ssd. Koster og være kar ny pris var som e regnet ut 6664

Sant det, men gjelder å ha råd til alt også :p

Tingen er at jeg kunne nok ikke gitt mer enn 4000 om jeg skulle klart å få en hel maskin til slutt

Skrevet

Hehe spise nudler slutte og røyke var en god ting for meg hehe :)

Spiser over gjennomsnittlig mye pga jeg trener en god del, ingen røyk eller snus... så pengene blir bokstavelig talt spist opp for min del

Skrevet

Ingen dum kombo det :) trener stort sett hver dag, om ikke 2 ganger daglig også ofte. så da blir det en del mat! Men må jo hvile innimellom også, da kan det være greit med en maskin istedenfor å sitte å glo i tv-en tenkte jeg :)

Skrevet

Såpas det er bra du har vel mye i mark benk og bøy da? Synes det er bedre og trene 3 dager i uka en 5 feks kansje bare jeg som trenger litt vile etter trening økta ;) Tven blir man fort lei av ja

Skrevet

Rift i ene muskelen på forsiden, så tar litt tid, men ordner seg nok! skal gå for å trene nå faktisk! så vi snakkes muligens seinere

Skrevet

Får håpe det ordner seg raskt :) Da får du ha en god trening økt. jepp det gjør vi..

Men har du i utgangspunktet tenkt å kjøpe alt nytt da?

Skrevet

hei igken ja var planen det

Men om jeg sku kjøpt alt hadde det vel allikevel sprengt budsjettet mitt ganske kraftig? :p

Skrevet

Men om jeg sku kjøpt alt hadde det vel allikevel sprengt budsjettet mitt ganske kraftig? :p

Da med prosessor og det som er

Skrevet

tror det ja. du kan kjøpe komplett vist du ønsker eller så finner jeg altid ut av noe der også

Max-en min ligger på 5500, har ikke mulighet til å gå over det for øyeblikket, så sånn er det hos meg.. Men det er vel i minste laget for alt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...