Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Koloskopi ved Volvat?


Mommyandme

Anbefalte innlegg

Skal inn til koloskopi på Volvat. Har gjort denne undersøkelsen før og fikk beroligende og noe smertelindring, men syns likevel det var tidvis smartefullt. Noen som har utført koloskopi på Volvat og vært fornøyd med smertestillende og beroloigende de fikk? Fikk du nok smertestillende? Jeg hører om de som blir gitt smertestillende for sent og at virkningen ikke inntreffer før langt uti undersøkelsen. Hvis du ellers har noe hyggelig å si om koloskopi med eller uten smertelindring, helst ved Volvat, så del gjerne:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hatt på volvat, men min erfaring er at første gang ble det gitt litt beroligende og muskel avslappende.. that's it.. og det var en grusom opplevelse. Beroligende var ikke nok til å få meg til å slappe av og muskelavslappende funka fint på armer og bein ,men ikke der det skulle funke..

 

så neste gang sa jeg at de bare måtte finne fram ei slegge å kjøre på.

 

Det gjore de.. jeg fikk noe så jeg kunne ikke brydd meg mindre, hadde ikke noe smerter (som jeg husker) og undersøkelsen gikk veldig greit. Når jeg kom til meg selv hadde jeg hodepie og vont i r'va.. Men greit nok jeg viste jo hva som var gjort..

Lenke til kommentar

Når kjæresten min tok koloskopi på volvat fikk hun ingenting. Hun tok også Gastroskopi og fikk kun bedøvelse i svelget.

 

Slik jeg har forstått det, så gir de private klinikkene deg så lite som mulig.
Min anbefaling er at du forteller hvordan du hadde det første gangen, og ønsker derfor høyere dose med smertelindring og beroligende.

Endret av 13375k1133z.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...