audi-o-fil Skrevet 11. januar 2014 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har en Compaq Presario CQ61-414E0 laptop som er helt død. Når jeg setter i ladepluggen i laptopen, så blinker det 3 ganger i de 3 lysdiodene i fronten av pc'n, og en liten lysdiode ved ladepluggen lyser i ca 4-5 sekunder. Når jeg trykker på Power-knappen så blinker det 3 ganger igjen i de 3 lysdiodene i fronten. Ellers er laptopen helt død. Er det noen som har peiling på hva som er feil? Er det hovedkortet som har tatt kvelden? Har prøvd å lade batteriet over natta uten at det er noen forskjell. Har også prøvd å starte laptopen uten batteri, men med laderen stående i, men fremdeles samme symptomer.
Icedragon520 Skrevet 11. januar 2014 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har en Compaq Presario CQ61-414E0 laptop som er helt død. Når jeg setter i ladepluggen i laptopen, så blinker det 3 ganger i de 3 lysdiodene i fronten av pc'n, og en liten lysdiode ved ladepluggen lyser i ca 4-5 sekunder. Når jeg trykker på Power-knappen så blinker det 3 ganger igjen i de 3 lysdiodene i fronten. Ellers er laptopen helt død. Er det noen som har peiling på hva som er feil? Er det hovedkortet som har tatt kvelden? Har prøvd å lade batteriet over natta uten at det er noen forskjell. Har også prøvd å starte laptopen uten batteri, men med laderen stående i, men fremdeles samme symptomer. Ser ut som laderen er dårlig? http://forum.notebookreview.com/hp-compaq-presario-g-series-mini-notebooks/522471-3-lights-flashing-wont-turn-please-help.html
audi-o-fil Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Skrevet 11. januar 2014 Jeg har en Compaq Presario CQ61-414E0 laptop som er helt død. Når jeg setter i ladepluggen i laptopen, så blinker det 3 ganger i de 3 lysdiodene i fronten av pc'n, og en liten lysdiode ved ladepluggen lyser i ca 4-5 sekunder. Når jeg trykker på Power-knappen så blinker det 3 ganger igjen i de 3 lysdiodene i fronten. Ellers er laptopen helt død. Er det noen som har peiling på hva som er feil? Er det hovedkortet som har tatt kvelden? Har prøvd å lade batteriet over natta uten at det er noen forskjell. Har også prøvd å starte laptopen uten batteri, men med laderen stående i, men fremdeles samme symptomer. Ser ut som laderen er dårlig? http://forum.notebookreview.com/hp-compaq-presario-g-series-mini-notebooks/522471-3-lights-flashing-wont-turn-please-help.html Jeg har også prøvd å lade med en annen lader, men samme symptomer da også. Jeg sjekket den linken, og den sida der har jeg også funnet før. Etter å ha lest den sida, så hadde jeg et håp om at den andre laderen skulle funke, men dessverre ble resultatet det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå