Gå til innhold

Aurora Hunter Terje Næss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henger meg helt på Ulv. Det er mange nordlysbilder ute og går. De første av disse bildene som kommer hvert år er flotte å se, selv om de består mest av lys. Men så blir man jo lei, når man ikke har opplevd det selv. Men som Ulv sier så her har du tilført mye mer enn bare lyset. Det er en flott komposisjon, og en flott historie. Flere linjer med lys i forskjellige farger, men i samme retning, brutt av noen som går skrått nedover og skaper avbrudd og spenning. I tillegg er er det linjer i lys og skygge på fjellet. Og om det ikke er nok så er det noen linjer i snøen også. Så her er det mange lede-linjer, og mange lag, og mye å se på. Og det er behagelig bilde å se på så da trekker jeg den konklusjonen at det er godt komponert. Roar Kneppen, har her på forumet flere ganger snakket om at linjer som ikke går rett ut i hjørnet gir spenning til bildet. Det gjør også lyslinjene her, gir spenning til bildet.. Stjernene gir liv til bildet, og jeg tror også at det balanserer bildet. Av en eller annen grunn så får noe meg til å tenke på at tittelen på bildet kunne vært;"Høyere enn himmelen". Mektig og flott bilde! Konstruktiv kritikk, får noen andre ta seg av, noen som kan mer :) I mine øyne et praktfullt, rett på veggen - bilde! Spennende format også :)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...