Gå til innhold

Til Drømmelandet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laila, her har du skapt en flott abstrakt kreasjon ut fra flaksende fugler.. Kreativt og fint. Kunne kanskje dratt litt mot høyre? Men jeg syns det er fint midtstilt også.

 

Hilsen Olav

 

Hei Olav! Tusen takk! Skal prøve ut det du sier. Er litt usikker på om du mener fuglene eller det lyse feltet, men prøver ut ;) Ser nå i dagslyset at bildet er litt hardt og kunne tenkt det litt dusere og litt mindre kontrastfylt. Hehe,,, har jo kalt det på vei til Drømmelandet - og kan jo gi assosiasjoner til mørke og dramatiske drømmer, men det var ikke det jeg tenkte når jeg holdt på, tror jeg ;)

Lenke til kommentar

Hei, Laila.

Dette representerer en form for kreativ fotografering og redigering som jeg skulle ønske jeg kunne få til selv !

Bildet har et nesten grafisk uttrykk, og jeg opplever det som "drømmeaktig" ! :)

Et flott og særegent blikkfang, - jeg håper det har eller vil få en plass på veggen ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

Tusen takk Albert! :) Dette er bare enkel redigering og lek. Jeg kan love deg at å ta fuglefoto som du gjør er mye vanskeligere! Men det er moro begge deler, på hver sin måte :) Jeg tror det kan utfylle hverandre både å leke litt og å være litt "seriøs" . Jeg drømmer om et skikkelig fuglefoto en gang jeg også, men vil ikke gi slipp på leken heller, jeg liker å drive på med det her. ;) Med dine artige ordleker og påfunn ( PC Muus - som savnes av meg ;)) så har du det i deg om du vil! Ha en riktig god helg! :)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...