jevri0 Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 Finnes det en kjapp måte å hoppe til bunnen av excel ark på? Spør da jeg idag har klart å få det til 3 ganger, uten å ane hvilke knapper jeg trykket på. Har lyst til å ikke gjøre det igjen, men kan ikke det før jeg vet hvilke knappe-kombinasjon det var.
deaktivert443556 Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 Ctrl+End markerer cellen som er så langt til høyre og så langt ned som du har brukt i regnearket ditt. Det trenger ikke nødvendigvis å stå noe i denne cellen. Hvis du f.eks kun har skrevet noe i celle A50 og G1, da er det celle G50 som blir markert.
jevri0 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Skrevet 2. januar 2014 Ser ut som det var ctrl+pil ned som gjorde det. Dreiv å copy/pasta noe og flytta meg rundt med piltaster, så det er nok det.
deaktivert443556 Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 Ctrl+Pil ned velger den nederste sammenhengende cellen. Så om du har enkelte tomme rader, så vil den stoppe der i stedet for å hoppe helt nederst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå