Gå til innhold

Stille vann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett bilde som vekker ubehag og litt vemmelse i mine øyne om jeg kan si det sånn :) , ett bilde mange kanskje bare blar fort forbi, det trigger negative følelser, makabert som du selv skrev forrige gang det ble lagt ut. Kunne ramset opp ett par "negative" ord til, antar at det er det du er ute etter å trigge med uttrykket ditt her også :) Den kvelende følelsen av alt stoffet som er tvinnet i mange lag rundt halsen forsterker utrykket.Jeg ser noe gjenkjenbart her, noe jeg kanskje kan ha sett eller følt tidligere ... det minner meg om noe ... Litt usikker på smykket rundt halsen, om det tilfører bildet noe positivt eller ikke, synes kanskje det stjeler litt oppmerksomhet, skulle vært artig å hørt tanktene dine rundt smykket og litt om "vann" ringene rundt hodet også, hva dette egentlig er :) Som du skjønner så dukker det opp en del spørsmål ved å betrakte bildet ditt og det er jo bra slik jeg ser det :) Ett bilde jeg ikke ville valgt å ha på min egen vegg hjemme, for dystert til det, men absolutt ett veldig severdig bildet, ett bilde som "fanger" meg, ett bilde jeg ville stoppet opp ved og iakttatt hvor enn det måtte henge :)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...