Magnar Bruvik Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Lekkert! Likar utsnittet og ljossetjinga du har nytta. Flott 1
Ovidia2 Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Skrevet 27. desember 2013 Hjertelig takk for fine ord Magnar!! Hilsen Tove
Leif Olsson Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Hei TOVE ! Et lekkert flott bilde og enig med han Magnar Med hilsen hm.. nu bare Leif
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Hei, Ovidia2. Gjennomført stilrent / stilig, kreativt, og high key-effekten (?) gjør bildet svært elegant, - bildet utstråler "klasse" ! Skulle jeg ha endret noe, ville jeg kanskje vurdert å utstyre modellen med litt lange negler, og MULIGENS farget både lepper og negler. Men, - bildet er suverent slik det er ! Vennlig hilsen Albert. 1
Ovidia2 Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Skrevet 28. desember 2013 Hei, Ovidia2. Gjennomført stilrent / stilig, kreativt, og high key-effekten (?) gjør bildet svært elegant, - bildet utstråler "klasse" ! Skulle jeg ha endret noe, ville jeg kanskje vurdert å utstyre modellen med litt lange negler, og MULIGENS farget både lepper og negler. Men, - bildet er suverent slik det er ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for fin tilbakemelding Albert:) Ser dine synspunkter... Hilsen Tove
Anbefalte innlegg