Albert Andersson Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 "Det der er mitt frø ... !". Bildet er fjernet.
Roar Kneppen Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Kranglefantene igang igjen ser jeg. Herlig situasjonsbilde der bevegelsesuskarpheten vitner om action. Roar
Kai PetterJohansen. Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Jeg må si meg enig med Roar der.
Albert Andersson Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Skrevet 21. desember 2013 Kranglefantene igang igjen ser jeg. Herlig situasjonsbilde der bevegelsesuskarpheten vitner om action. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert.
Albert Andersson Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Skrevet 21. desember 2013 Jeg må si meg enig med Roar der. Hei, Kai Petter. Stor takk til deg, også ! Vennlig hilsen Albert.
Ovidia2 Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Slåssing ved matbordet..det er jo ikke helt pent da.. fint foreviget og et morsomt bilde Albert!! Hilsen Tove
Albert Andersson Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Skrevet 21. desember 2013 Slåssing ved matbordet..det er jo ikke helt pent da.. fint foreviget og et morsomt bilde Albert!! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Det er rart, men aggresjon ser ut til å være et artspreg hos pilfinkene, og ingen andre småfugler synes å ha så "kort lunte". Pilfinker er forresten på full frammarsj, - på bekostning av blant andre gråspurver. Årsaken er ikke kjent, men jeg ser ikke bort fra at aggressiv atferd kan ha noe med dette å gjøre. Vennlig hilsen Albert.
Anbefalte innlegg