Gå til innhold

Breaktivitetar i januar?


Bonnskij

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg proever aa finne ei passande julegaave, og sidan det involverer reising, saa tenkte eg det her forumet var ein passande stad aa spoerje. Lurer paa om det blir arrangert breaktivitetar i januar, slik som brevandring eller padling langs ein bre i sogn og fjordane. Om det ikkje er mogleg, finnest det alternative og helst uvanlege aktivitetar i same fylke til same tid?

Endret av Bonnskij
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at man ikke har bre-relaterte aktiviteter om vinteren i Norge, rett og slett fordi at været vil kunne være så uberegnelig eller langvarig dårlig sånne steder, at man rett og slett ikke ser hensikt i det. (Korte dager setter også stygge begrensninger på dagsmarsjene, da man må ha godt lys for å kunne oppdage sprekker og lignende...)

 

Dette er vel og merke noe jeg ikke vet - jeg bare tror dette. Men jeg undres på en ting: Hvorfor må en sånn julegave være tilgjengelig så umiddelbart efter jul ? Ville ikke gaven fungere like godt om det var planlagt om sommeren, slik at mottakeren bare bestilte (den forhåndsbetalte) plassen med et så-og-så langt forvarsel ?

Lenke til kommentar

Ellers nevnes det jo ikke noe om hva man gjør der nede, men man skulle da kunne spandere vel en uke på det samme prosjektet i New Zealand's motstykke til Norge ? På Sørøya har de jo forhold som tilsvarer mye av Norge, og Februar skulle være en grei måned for å gjøre det der...

Lenke til kommentar

Jau, veit dog ikkje heilt korleis eg skal arrangere padleturen... New Zealand kunne vore ein god muligheit, men sidan vi bur relativt naert, saa er det eit land vi venter med aa reise til. Det er framleis mange andre land som er vanskelegare aa kome fram til som er hoegre opp paa lista for no. Stoerste problemet med New Zealand for tida er at vi har verken pengar eller feriedagar igjen til det. I Norge kan eg berre ta bilen og koeyre til ein destinasjon for ein dagstur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...