V. Haugen Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 I dag kan du vinne en eksotisk toppmodell med Android!Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 8
Mr. Smartphone Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Kunne blitt en veldig fin premie dette. Må si at jeg håper på en Samsung galaxy s4 4G fra i går mer, men jeg tar gjærne i mot denne også. Har aldri hatt en mobil fra ZTE. 2
JrXX Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Kunne blitt en veldig fin premie dette. Må si at jeg håper på en Samsung galaxy s4 4G fra i går mer, men jeg tar gjærne i mot denne også. Har aldri hatt en mobil fra ZTE. Mine erfaringer med ZTE er så langt bare bra. Hadde en ZTE blade i mange år, overlevde mye som jeg ikke ville trodd den skulle=D
Mr. Smartphone Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Kunne blitt en veldig fin premie dette. Må si at jeg håper på en Samsung galaxy s4 4G fra i går mer, men jeg tar gjærne i mot denne også. Har aldri hatt en mobil fra ZTE. Mine erfaringer med ZTE er så langt bare bra. Hadde en ZTE blade i mange år, overlevde mye som jeg ikke ville trodd den skulle=D Det er fint å høre
Anbefalte innlegg