Gå til innhold

Toshiba fra usa?

Hobbes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inne på toshiba.com og så på Satellite 5005-S507. Denne er jo helt rå! Geforce 4 512 ram, 40 gig hd, 15" 1600*1200 skjerm osv.. Den kostet bare 1999$ som vil si ca. 18000 norske. Går det an å bestille fra USA, og hvor mye kommer i tillegg i toll avgifter moms og fæligheter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en litt eldre Toshiba, å på den er det fult mulig å bytte tastatur. Men jeg vet ikke om det er tilfelle på de nye modellene. Men i verste fall er det nok en USB port du kan koble til et eksternt Tastaur til.

MVH Tore

Skrevet

Quote:

Hobbes skrev (2002-02-16 19:13):

Tenkte ikke på det med tastaturet....

Det er bare å ta kontakt med Toshiba i norge, så får du nok byttet keyboard..

Stigb

Skrevet

ALLE varer fra utlandet som har en verdi som er høyere enn 500 nok må og skal fortolles. Det vil si 24% ekstra. Det må jo tas med i betraktningen, men blir nok fremdeles rimeligere enn å kjøpe fra Norge.

Tastaturet er ikke noe problem å skifte, men hva er egentlig vitsen hvis man ikke ser ned på tastaturet for hvert eneste tastetrykk? Om det står Æ,Ø,Å eller - eller ^ eller * ...det er vel rimelig likegyldig, bare kjør norsk tastaturoppsett i windows....ikke noe problem med utelandsk tastatur (svensk, fransk, tysk, engelsk etc) så sant man skriver litt touch og ikke ser ned på tastaturet for å lete etter knappene hele tiden....

Skrevet

Hmmm.... Jeg tror jeg bestiller. Hvis de sender til Norge da. Hvor mye frakt tror dere jeg bør regne med?

18000*1,24 + frakt ca. 23000? Ikke så galt de for en maskin med de spec´s?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...