Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Særemne i morgen, trenger litt støtte :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Lag powerpoint, mange bilder, få ord på hvert bilde, maks 6-8. forklar historien veldig kortfattet, like kort som det som står bak på coveret, ikke avslør slutten. Gi en legit grunn for at du valgte et så kjedelig tema til særemne. Snakk mye om hovedpersoner, hvordan de endrer seg gjennom boka, dynamisk? statisk? trekk sammenlikning til hole i andre bøker i serien. Snakk om virkemidler, hva funker, hvorfor? noe som ikke funker, hvorfor? stemning og setting i boka? målgruppe? rekker den frem i målgruppen? nevn en setning om hvilke priser den har vunnet, trivia er gøy, ikke si noe ingen bryr seg om. Anbefal boka, evnt ikke anbefal boka og lag en joke om hvorfor man ikke bør lese den. Pugg det du skal si, kjør 5 generalprøver, drikk masse vann før du begynner og midt i. Ikke gå for fort, ikke for sakte. Ikke ha problemer med å koble til pcen, og ikke ha et kleint bakgrunnsbilde som vises på den eksterne skjermen( projektor). Lykke til nail it (6'er).

Lenke til kommentar

Fikk 5, og begynte dagen før : D herlig. Gjorde om de forrige postene til tall slik at læreren min ikke skulle finne noe. Hun er en googler... Om noen lurer så snakket jeg bare om virkemidler, karakterer og ørlite om handlingen. Varte i 12 minutter siden hun hadde stoppeklokke.. overraskende enkelt i forhold til hva jeg trodde det skulle være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...