Gå til innhold

Driver kulturskole - 30.000 til utstyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hopp alle sammen og takk for mange gode år og innlegg på diskusjon.no

Jeg har min første dag i ny jobb som prosjektleder for barn og unge på Ungdommens Hus i Harstad. Mitt hovedområde er å skape aktivitet omkring film og foto som er mine største erfaringsfelter. I den sammenheng har jeg fått 30.000 å handle nytt utstyr for.

Vi har en del utdatert utstyr (3-4 kompaktkamera, 3-4 gamle Canon-DSLR uten filmfunksjon, 2-3 "pro" videokamera med DV-kassett (blæ), og noen små videokamera. Vi har en Mac Pro med FCP7-lisens og en gammal Mac av noe slag).

Jeg har lyst å bruke pengene på digitale speilreflekskamera med filmfunksjon. Jeg tror det vil dekke både foto- og filmprosjekter på en god måte.

Jeg har selv en Nikon D3100 som har videofunksjon, men litt for klønete utforming til at jeg tør å satse alt på det. Vi har også Canon-optikk fra før, så tenker det er mer fornuftig.

Mitt forslag er altså ca 5 Canon DSLR med tilbehør og 2 nye datamaskiner med muligens Adobe Premiere Elements.

Utstyret blir brukt i prosjekter (eks: fotoutstilling, UKM, musikkvideoer) med grupper av tenåringer.

Høres forlaget bra ut? På mitt budsjett, hva ville du kjøpt?

Tusen takk for all hjelp med dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...