Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

sitter i en knipe her!


sk97

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, en kompis klarte da idag og knekke nøkkelen til mopeden min... (yamaha jog 2006) eg har ikkje reserve nøkkel så veit ikkje ka eg ska gjer... går det an å kopiere den viss eg har begge delene? Eller må eg kjøpe ny tenning og?

Trur du kan kjøpe ny nøkkel, se om det står et nummer på den. Om det gjor det kan du bestille en ny nøkkel med samme nummer fra forhandler. Om ikke må du kjøpe ny tenning. Det koster ca. 600 kr. Inntil videre kan du skru løs tenningslåsen og splitte den (om du sjønner hva jeg mener) og bruke flatskrujern for å vri om tenninga. Det er mulig du må skjære av en av skruene da, men du får kjøps slike skruer på jernvarebutikker og slikt.

Lenke til kommentar

Veldig mange låssmeder kan slipe ny nykkel til deg om du har begge deler av nøkkelen og om nøkkelen ellers ikke er for deformert. Mener jeg betalte 250 kr sist jeg måtte få slipt ny nøkkel etter en som var knekt. (Bil nøkkel). De tar litt ekstra for å slipe nøkkel om den gamle er knekt. Men ikke mye. Tror dette er litt billigere for deg. :innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...