Gå til innhold

Uv spray/tusj


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et raskt søk på forumet og du vil finne ditt svar. ha en fortsatt god aften

 

Ehh, du? Hvis du først skal svare at det finnes en søkfunksjon, kunne du ikke tatt med linken til posten som du bør ha funnet for å være sikker på at svaret finnes ved hjelp av søk-funksjonen?

 

Jeg har leitet litt, men kunne ikke finne noen post som omhandlet UV-penner. Vet at det finnes tidligere poster, men fant dem desverre ikke...

 

bakermesterharepus: som jeg har sagt til deg før: jeg vet om en butikk i danmark som selger dem, men vet ikke hvor man får de i norge. Jeg ville sjekket diverse bokhandlere som har en del penner og slikt. Og så sånne halvveis lugubre 10 og 20-kroners-butikker. De har som oftest mye rart i hyllene sine ;)

Lenke til kommentar

biltema har (hadde ihvertfall) en sånn signalgul spraylakk... den kan du sikkert bruke... brukte den på noen molexter, og den lyser godt opp under UV.... den er ikke usynelig i vanlig lys da men.. tvert imot.. ;)

 

er ikke nødvendig med spesiell UV maling.. holder som regel med sån signalfarga greier..

Lenke til kommentar

Ljudia har uv-lakk i forskjellige farger. har ikke sett den typen IRL, men det funker sikkert.

 

dra til en bokhandler og spør om markeringspenner/tusjer som er fluoriserende. noen av dem funker (ikke alle farger har jeg hørt)

 

Quick har 4 forskjellige farger på spray: 181 flammerød, 182 refleksrosa, 183 refleksgrønn, og 184 refleksgul. (tallene er nr. til fargen.

vet med sikkerhet at rosa, grønn og gul funker med UVlys.

 

ps: tester du ut noen lakk/tusj/penn-typer, så kom med tilbakemelding, gjerne med bilder. slik at vi andre kan se resultatet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...