Leif Olsson Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Et flott dokument med god beskrivelse Svein Magne Håper vinet jeg sente smakte til kjøttmåltiden Ha en fortsatt fin uke i gledens tegn Med hilsen Leif
smort1 Skrevet 26. november 2013 Forfatter Skrevet 26. november 2013 Et flott dokument med god beskrivelse Svein Magne Håper vinet jeg sente smakte til kjøttmåltiden Ha en fortsatt fin uke i gledens tegn Med hilsen Leif Takker, Leif! Og vinen smakte, ja!
Leif Olsson Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Takker, Leif! Og vinen smakte, ja! ja er enig der, har tømt en slik flaske og det smakte min gode venn Svein Magne
smort1 Skrevet 26. november 2013 Forfatter Skrevet 26. november 2013 Takker, Leif! Og vinen smakte, ja! ja er enig der, har tømt en slik flaske og det smakte min gode venn Svein Magne
Terje Solfugl Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Skjønner godt at du er "forelsket" i stedet...personlig aldri vært der, men blir jo nysgjerrig grunnet dine hjertevarme skildringer
smort1 Skrevet 26. november 2013 Forfatter Skrevet 26. november 2013 Skjønner godt at du er "forelsket" i stedet...personlig aldri vært der, men blir jo nysgjerrig grunnet dine hjertevarme skildringer Takker, Terje! Anbefales å prøve...
Anbefalte innlegg