Gå til innhold

Nytt skjermkort, TITAN eller?


iiDiiOZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Garantien ryker om du bytter kjøler jo. Den ryker faktisk det sekundet du har demontert kjøleren som kommer med kortet.

 

Reklamasjon om det er fabrikkfeil derimot blir der(men ikke om det kan påvises at du har skadet kortet selv)

Så med mindre du har erfaring med montering av ny kjøler på grafikkort eller tilgang på noen som har gjort det før burde du virkelig ikke kjøpe 290x med stockkjøler, vent en måned eller noe så kommer dette kortet med bedre kjøler og garanti.

Lenke til kommentar

Hvis det er BF4 vi snakker om her, så husk at multiplayer sluker prosessorkraft. Selv merker jeg knapt forskjell på fps om jeg bruker mine 7970 i crossfire, eller om jeg tar ut et kort og kjører single. Med andre ord blir prosessoren min flaskehalsen i multiplayeren. Det jeg prøver å si, er at ytelsesforbedringen avhenger mye av prosessoren din når det kommer til BF4 multiplayer.

 

Kan legge til at jeg sitter på en i5 2500k @ 4.6 ghz.

 

Hei! Kjører du vanlig 1080 oppløsning på en skjerm? Er det fremdeles så cpu krevende altså? For du tenker ikke på betaen regner jeg med? Hvilke fps få du på ultra ?

Lenke til kommentar

Hei! Kjører du vanlig 1080 oppløsning på en skjerm? Er det fremdeles så cpu krevende altså? For du tenker ikke på betaen regner jeg med? Hvilke fps få du på ultra ?

Tenker ikke på beta nei. Det kommer an på hvilket kart som spilles, men enkelte bykart kan jeg droppe ned på 40-tallet i enkelte tilfeller. Spiller på 1080 ja. Spiller som regel på medium\high, da jeg foretrekker høyere fps fremfor smashing grafikk.

Testet litt på ultra nå, og kan si at jeg ligger fra alt fra 40 - 100 fps, avhengig av map og antall players.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...