Gå til innhold

Takler pc'en min Half-Life 2??


Tronni

Anbefalte innlegg

Peace & Love People! Jeg er redd for at jeg trenger hjelpen deres, dere skjønner at jeg nesten nettop har investert i nytt utstyr: Nå har jeg AMD XP2500+ @ 2.7ghz, Vannkjøling, Abit NF7-S, 2x 40g hd, 2x 256 mb TwinMOS ddr 2100 RAM og Asus GeForce 3 Ti500 DeLuxe. :p:)

 

Jeg har ingen intensjoner om å kjøre spillet på det beste, men i hvert fall i sånn middelmådig standard. :wink:

 

Har jeg utstyr til dette? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du kjører HL2 så blir det i DX8 codepath'en pga av videokortet ditt. Det faktum, plus at hvis du slår av en del av de heftigste grafikk option'ene så skal du få en brukbar spillopplevelse ut av det.

 

-Stigma

 

PS: Hold øynene åpne etter HL2 benchmarken som slippes snart, da kan du åle HL2 ytelsen på maskinen din selv.

Lenke til kommentar

Men man MÅ ha det absolutt beste for å spille HL2 flytende med alle detaljer på, og en god oppløsning. Benchmark'ene er ganske entydige i sine resultater. Toppmodellene får rundt 70FPS, og dvs. at i de tyngste scenene så er du nede i 30-40FPS, alså minimum for det du kan tåle for flyt i en FPS.

 

Men jøsses ja, slå av noen detaljer så klarer du fint å kjøre spillet. Minimumskravene er jo nesten ektremt lave på HL2.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...