Albert Andersson Skrevet 13. november 2013 Skrevet 13. november 2013 Hei, Laila. Med utgangspunkt i versjon 3 har jeg et forslag: 1. Image --> Adjustments --> Color Balance --> Magenta - Green : + 15.(Mid Tones). Yellow - Blue : - 25. 2. Image --> Adjustments --> Brightness / Contrast --> Contrast : + 20. 3. Image --> Adjustments --> Vibrance --> Vibrance : + 35. Saturation : + 5. Vennlig hilsen Albert Andersson.
Laila - Skrevet 14. november 2013 Forfatter Skrevet 14. november 2013 Hei, Laila. Med utgangspunkt i versjon 3 har jeg et forslag: 1. Image --> Adjustments --> Color Balance --> Magenta - Green : + 15.(Mid Tones). Yellow - Blue : - 25. 2. Image --> Adjustments --> Brightness / Contrast --> Contrast : + 20. 3. Image --> Adjustments --> Vibrance --> Vibrance : + 35. Saturation : + 5. Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk for gode forslag! Da prøver jeg det
Albert Andersson Skrevet 14. november 2013 Skrevet 14. november 2013 Hei, Laila. Med utgangspunkt i versjon 3 har jeg et forslag: 1. Image --> Adjustments --> Color Balance --> Magenta - Green : + 15.(Mid Tones). Yellow - Blue : - 25. 2. Image --> Adjustments --> Brightness / Contrast --> Contrast : + 20. 3. Image --> Adjustments --> Vibrance --> Vibrance : + 35. Saturation : + 5. Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk for gode forslag! Da prøver jeg det Hei,igjen, Laila. Jeg burde kanskje presisert det, men alle justeringer, - altså 1, 2 og 3, er til sammen én justering av bildeversjon 3. Vennlig hilsen Albert Andersson.
Anbefalte innlegg