Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finner ikke trådløs nettet mitt


Anbefalte innlegg

Hei dere IT-nerder. Har et lite problem som jeg ikke får fikset. I går oppgraderte jeg PCen fra Windows 7 til Windows 8.1. Jeg formaterte ikke, jeg kun oppdaterte. Når det var ferdig skulle jeg finne trådløs nett, men fant kun naboen sitt. Mitt eget nettverk og iPhone nettverket mitt. N

 

oen som har aning på hva problemet kan være? Har prøvd å avinstallert/installert driveren til trådløsen, restartet ruter og PC. Med kabel fungerer det fint, men virker som den ikke vil finne nettverket. Har prøvd å skrivd inn nettverks informasjon manuelt men ingenting fungerer.

 

Hadde satt pris på om noen der ute kunne hjulpet meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har oppdatert Windows ja, hva mener du med omstarte trådløsnettet? Har også prøvd med andre trådløs-enheter, men ingen hell der heller. Finner ikke noe innstillinger som kan hente det tilbake nei. Er jævlig kjipt dette, trådløs er eneste jeg har tilgang til egentlig. Får bruke kabel midlertidig, men blir vanskelig mtp. jeg bor på hybel.

Lenke til kommentar

Gå inn i nettverksinnstillingene, og så på administrer nettverk. Kan hende du må slette det lagrede nettverket, og så legge det til på nytt nå.

 

Eventuelt prøv å oppdater/nedgrader driver på nettverkskortet.

 

Hvis ikke det fungerer kan du prøve å resette og sette opp ruteren på nytt, helst med nytt kallesignal

Hei. Vet ikke helt hva du mener med administrer nettverk. Og har oppgradert/nedgrader driver på nettverkskortet 50 ganger. Hvordan resetter jeg routeren på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...