Albert Andersson Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Hei, Fugl-lie. Flott positur, perfekt skarphet, naturlige farger, svært fint lys og en praktfull bakgrunn, - dette er et toppmeisportrett av høyeste kvalitet, og svært severdig ! Vennlig hilsen Albert Andersson.
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Herlig skarp og detaljert liten tass. Flott med diagonal pinne. Men jeg heller litt malurt i begeret grunnet hjørneutgang som ikke er bra for hverken perspektiv eller bildets spenning. Her ville jeg kutta i høyrekanten slik at pinnen går rent ut på høyre kant . Dermed får du optimal spenning med i inngang nedre langside og utgang høyre kortside. Perspektiv og spenning i bildet er noe som malerne er svært bevisst på, men som amatørfotografer glemmer - eller rett og slett ikke er klar over. Derfor tillater jeg meg å nevne det. Roar
fugl-lie Skrevet 5. november 2013 Forfatter Skrevet 5. november 2013 Takk for kommentarer begge to, og Roar; Tar det ikke som malurt - tanken slo meg ikke. Takk for tipset!
Anbefalte innlegg