Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor med teig nedlasting av YouTube videoer.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har problemer med min telenor internett forbindelse. Jeg har 25 mb nedlastning og 5 mb opplastning. Allikevel så opplever jeg at jeg må pause videoene for at den skal rekke å laste ned. Jeg bruker 2 forskjellige datamaskiner og de er koblet med kabel. Jeg kan egentlig veldig masse innenfor dette området her, men jeg lurer litt på om dere andre også opplever problemer med dette? Hastigheten er ellers topp til alle andre formål :) Hastighetsmåling tilsvarer at jeg får det jeg betaler for. Noen andre med erfaring med telenor og YouTube?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har til nå brukt Magic Actions for YouTube. Denne skal også ha denne funksjonen. Ser at de gjør omtrent det samme. Har bytta til den du foreslo nå. Deaktivert den gamle og kjørt en restart. Det går jo ikke raskere for det. Tar fortsatt igjen forhåndsnedlastningen av videoen når jeg ser på videoen.

Lenke til kommentar

Nå lot jeg videoen jeg ser på forhåndslaste ca 5 min av videoen. Tok den igjen etter 7 min. Jeg vet jeg ser på 1080, men klarer å se på videoer til denne kvaliteten uten problemer når ting går som de skal. Det er litt frem og tilbake når dette skjer. Litt uastabilt.

 

Du slo av "Dash-avspilling" på Youtube Center? For det ble som natt og dag hos meg

Lenke til kommentar

Jupp. Skrudde det tilogmed av på to steder innen innstillinger. Dessverre så hadde ikke det noe utfall.

 

I går derimot, gikk videoene unna uten noen problemer. Utover kvelden ble det treigere igjen, og videoene hang etter. Jeg sitter ikke å ser på youtube hele døgnet, men når det er noen videoer jeg har lyst til å se, så er dette veldig plagsomt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...