Albert Andersson Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 PC Muus: "Skal vi ta en kule "Vri åtter" ?". Bildet er fjernet.
Lisbeth Grendal Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Hei Albert Hva ? - Fikk ikke PC Muus være med på kortspill med deg og barnebarna? Stakkar`a ! Han ble nok sikkert veldig lei seg. Han lå nok våken hele natta`n han da . Helt alene i mørket . Trist og nesten helt knust kan jeg tenke meg. Han syntes nok så synd på seg selv han, at han måtte trøste deg i dag med en kule "vri åtter" med minnekort ! Han til og med jukset .... for å gjøre deg glad . Hvem ble "SvartePer da " Gi klem til PCM da. Hilsen Lisbeth
Albert Andersson Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Skrevet 30. oktober 2013 Hei Albert Hva ? - Fikk ikke PC Muus være med på kortspill med deg og barnebarna? Stakkar`a ! Han ble nok sikkert veldig lei seg. Han lå nok våken hele natta`n han da . Helt alene i mørket . Trist og nesten helt knust kan jeg tenke meg. Han syntes nok så synd på seg selv han, at han måtte trøste deg i dag med en kule "vri åtter" med minnekort ! Han til og med jukset .... for å gjøre deg glad . Hvem ble "SvartePer da " Gi klem til PCM da. Hilsen Lisbeth Hei, Lisbeth. PC er alltid "tidli' på'n", - vanligvis ved 05-tiden, og da er det full fart til etter "Barne-TV", - da slokner han momentant ! Så det var ikke noe "Skillingsvise-scenario", - PC er så avgjort ikke den som tar sorgene på forskudd, - ikke på etterskudd, heller, for den saks skyld. Hvis jeg hadde sunget (hvis jeg hadde kunnet) en trist sang, - som for eksempel "Piken på hospitalet", ville han etter avsluttet framføring ha spurt: "Er det ikke flere vers ?". Jeg angrer forresten på at jeg sa han jukset i kortspill, -for når det ikke er noen regler, så er det jo heller ikke mulig å jukse ! Vennlig hilsen Albert Andersson. .
smort1 Skrevet 30. oktober 2013 Skrevet 30. oktober 2013 Kort og godt en god historie med nok en ny vri! PC-muus har et fantastisk og spennende liv, må jeg si! Håper han får tid til litt hvile også, det er jo noe som heter muse-syken.... Lev vel, dere to!
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Skrevet 31. oktober 2013 Kort og godt en god historie med nok en ny vri! PC-muus har et fantastisk og spennende liv, må jeg si! Håper han får tid til litt hvile også, det er jo noe som heter muse-syken.... Lev vel, dere to! Hei, SveinMM. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar, - nå ble vi glade, både PC og jeg ! Han har nok anlegg for å bli "hypokonder light", og trenger ofte å høre at han ser frisk og opplagt ut ! Vennlig hilsen Albert Andersson ... og PC Muus, ja. (Jeg holdt nesten på å glemme ham !).
Anbefalte innlegg