Albert Andersson Skrevet 26. oktober 2013 Skrevet 26. oktober 2013 Hei, Jon Arne. Dette er et bilde i Elitedivisjonen, - flott kameravinkel / positur, skarpt og fint, og flott i fargene ! Denne type "fugler i flukt"-bilder, - forfra, er regnet som vanskelig , - noe jeg har oppdaget ! Jeg synes jeg har kommet et stykke på vei, men er langt unna kvaliteten / standarden på bildet ditt. Jeg er virkelig imponert , men ikke overrasket ! Vennlig hilsen Albert Andersson.
Jaeggen Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Skrevet 26. oktober 2013 Hei, Jon Arne. Dette er et bilde i Elitedivisjonen, - flott kameravinkel / positur, skarpt og fint, og flott i fargene ! Denne type "fugler i flukt"-bilder, - forfra, er regnet som vanskelig , - noe jeg har oppdaget ! Jeg synes jeg har kommet et stykke på vei, men er langt unna kvaliteten / standarden på bildet ditt. Jeg er virkelig imponert , men ikke overrasket ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei, Albert Det var da voldsomt til positiv tilbakemelding da Hyggelig at bilde falt i smak? jeg ser masse forbedringspotensiale i dette bildet... Men, som du har påpekt, er det ikke så lett å treffe på denne type positur. - Jon Arne
Anbefalte innlegg