Albert Andersson Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Hei, Ovidia2. Dette bildet er til de grader stemningsfullt at man kan bli sittende å se på det, - lenge ... Virkelig vakkert er det, og jeg skulle ønske at du kunne fortelle litt om veien fra utgangspunkt til ferdig underverk ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1
Ovidia2 Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Skrevet 9. oktober 2013 Hjertelig takk til dere tre! Så koselig dere likte det.. hesten er satt inn i etterkant... måtte "skjære" ut i gjæret for å få den frem kan du si.... så litt pirkejobb.. ellers har jeg lagt et varmt fotofilter i PS for å få varm gammeldags følelse/lys og så en vignettering rundtbildet som strammer opp i Lightroom. MVH Tove
hdlarsen Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Ja likte dette jeg å. Kjempeflott bilde. Harald
Jan Egil Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Veldig vakkert, Tove! Komposisjon, farger, etterbehandling - høy klasse!
MotoG Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Harmonisk bilde med fin vignettering. Mvh Melvin
Atle Riska Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Henger meg på de andre her da det meste er sagt. Ikke så veldig glad i vignettering men her passa det.
Nils Christian Skjauff Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Helt fenomenalt godt stemningsfoto - vakkert, vakkert !!
Anbefalte innlegg