Gå til innhold

Epox hovedkort??!!

Buchern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket epox hovedkort? Blir så forvirret av alle de forksjellige greiene på komplett. Skal ha med alt mulig bortsett fra integrert grafikk. Gidder du sende meg en link fra komplett?

Takke for alle svar mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva er egentlig forskjellen melleom dette og ditt? Bortsett fra den ene viften? hVa er best???

Samme kort, men nå ser det ut til å komme med vifte "southbridge" fra fabrikken.

Trenger du dobbelt nettverkskort da?

Skrevet
hva er egentlig forskjellen melleom dette og ditt? Bortsett fra den ene viften? hVa er best???

Samme kort, men nå ser det ut til å komme med vifte "southbridge" fra fabrikken.

Trenger du dobbelt nettverkskort da?

nei trenger bare 1 inngang til adsl en min

Skrevet

Ser at det bare er noen småkroner fra 8RDA+ til 8RDA3+, og da får du også med støtte til S-ATA disker.

Om jeg skulle kjøpt meg nytt kort i dag, så ville det blitt 8RDA3+.

Gå for det du... godt kjøp!! :)

Skrevet

Ser at det bare er noen småkroner fra 8RDA+ til 8RDA3+, og da får du også med støtte til S-ATA disker.

Gå for 8RDA3+ du... godt kjøp!! :)

Men hvor er inngangen til skrivern? Var litt få porter der

imageview.php?image=3103

Skrevet

imageview.php?image=3103

Du kødder nå eller?

Den store røde/rosa er parallelporten=skriverport :)

En moderne skriver kan som oftes kjøres via en av de 4 standard USB portene på kortet, som også har bedre overføringshastighet enn skriverporten.

Skrevet

imageview.php?image=3103

Du kødder nå eller?

Den store røde/rosa er parallelporten=skriverport :)

En moderne skriver kan som oftes kjøres via en av de 4 standard USB portene på kortet, som også har bedre overføringshastighet enn skriverporten.

heheh lol lol ******!!! Hehe trodde den store var skjerm utgangen. Er vant med integrert skjemkort. Så ops dreit langt på draget der

Skrevet

heheh lol lol kjøss!!! Hehe trodde den store var skjerm utgangen. Er vant med integrert skjemkort. Så ops dreit langt på draget der

Hehe :lol:

Ikke så greit bestandig.

Men kortet har IKKE integrert skjermkort om du ønsker det, noe jeg ville styrt langt unna :)

Skrevet

heheh lol lol kjøss!!! Hehe trodde den store var skjerm utgangen. Er vant med integrert skjemkort. Så ops dreit langt på draget der

Hehe :lol:

Ikke så greit bestandig.

Men kortet har IKKE integrert skjermkort om du ønsker det, noe jeg ville styrt langt unna :)

Ønsker ikke det. Skal vell ha meg et Ati radeon 9800 pro :woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...