Terje Solfugl Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Et av de mest delikate fuglebilder jeg noensinne har sett !!! Gratulerer Trond 1
smort1 Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Virkelig et fint og knallfriskt bilde av anda! Likte spesielt godt lyset og refleksene her! 1
Albert Andersson Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Hei,TrondWestby. Jeg har flere ganger opplevd at det er vanskelig å finne ord for å beskrive bildene dine, så i morgen skal jeg til byens største bokhandel for å se om "Superlativer i det norske språk" foreligger i revidert og større utgave ... ! Men fra spøk til alvor, - du har et helt særegent fotografisk uttrykk der detaljene er like viktige som fasetter i en diamant, og de bidrar på samme måte til den totale skjønnheten som fanger oppmerksomheten og nesten trollbinder betrakteren. Ren magi ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1
Roar Kneppen Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Innertier igjen, Trond. Gjør det enkelt og henger meg på rosen bildet allerede har fått. Roar
Anbefalte innlegg