Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slutte på skolen pga hjemlengsel?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Er vel bare å takle det. Du er jo 18 år og det er sunt å lære seg å være borte fra mor og far over litt tid. Om du har venner og er sosial så bør det her gå greit! Prøv å bruk dagene til noe som gjør deg glad, fokuser på å gjøre det bra på skolen og å gjøre lekser/innleveringer, tren osv. Alt går over, enten det er kjærlighetssorg eller hjemmelengsel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir bedre :) Selv var jeg selvstendig lenge før jeg flyttet hjemmefra med foreldre mye bortreist, men savnet etter selve hjemplassen var likevel vanskelig å takle, spesielt siden jeg slet sosialt på det nye stedet. Trening hjelper hvert fall mentalt, om det er noen mulighet for det. Se på serien på netflix og diskuter det med andre her inne på forumet, om du ikke har andre å snakke med det om. Snart skal du hjem på ferie, så er det bare drøye to måneder til det er juleferie :)

Lenke til kommentar

Bor du aleine eller bor du i kollektiv? Du nevner ikke noe om venner, har du noen å finne på ting med?

 

Trener du? Hvis nei, gjør det. Trening er ikke synonymt med studio, det burde ikke være vanskelig å bli med i noe organisert.

 

Ellers vil jeg regne med at det blir bedre med tiden, kan hende det hjelper å ta en tur hjem.


Med mindre du sliter sosialt, lite venner osv ville jeg nesten gått så langt som å si at det er patetisk og grine over noe som det.

 

Dette er nå min mening.

QQ QQ QQ

Drittsekk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...