Magnar Bruvik Skrevet 21. september 2013 Skrevet 21. september 2013 Nydeleg måkebilete Terje! Teknisk på topp
Leif Olsson Skrevet 21. september 2013 Skrevet 21. september 2013 Flott kveldsmåke Terje God helg !!!!! Med hilsen Leif
Albert Andersson Skrevet 21. september 2013 Skrevet 21. september 2013 Hei, Terje. Flott portrett av en relativt ung gråmåke, - den ser faktisk tankefull ut ! Teknisk sett er bildet briljant (som alltid !), og jeg forstår ikke hvordan du greier å oppnå så fantastisk skarphet, med "modeller" som stadig er i bevegelse ! Er det matematikk, - som for eksempel : ØVELSE X TALENT, OPPHØYD I N'TE ? Vennlig hilsen Albert Andersson.
Terje Solfugl Skrevet 21. september 2013 Forfatter Skrevet 21. september 2013 Hei, Terje. Flott portrett av en relativt ung gråmåke, - den ser faktisk tankefull ut ! Teknisk sett er bildet briljant (som alltid !), og jeg forstår ikke hvordan du greier å oppnå så fantastisk skarphet, med "modeller" som stadig er i bevegelse ! Er det matematikk, - som for eksempel : ØVELSE X TALENT, OPPHØYD I N'TE ? Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei, Albert . Nei dette er en voksen gråmåke , men alle får spetter på hals og hode om høsten..blir hvite igjen på våren . At spettene på dette ene bildet er litt brunlige, og av den grunn kan narre deg til å tro det er en ungfugl, skyldes bare det lave lyset . Hvis du ser på nebbet, så lyver det aldri, og her VISER det at det er et voksent individ . Resten av spørsmålene dine kan jeg nok ikke svare på, men jeg vet at min kontakt med noen fuglearter er litt fra "oven" , eller litt overnaturlig for mennesker flest . Kan fortelle deg mer om det hvis vi treffes eller snakkes privat . Vennlig hilsen Terje .
Albert Andersson Skrevet 22. september 2013 Skrevet 22. september 2013 Hei, Terje. Flott portrett av en relativt ung gråmåke, - den ser faktisk tankefull ut ! Teknisk sett er bildet briljant (som alltid !), og jeg forstår ikke hvordan du greier å oppnå så fantastisk skarphet, med "modeller" som stadig er i bevegelse ! Er det matematikk, - som for eksempel : ØVELSE X TALENT, OPPHØYD I N'TE ? Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei, Albert .Nei dette er en voksen gråmåke , men alle får spetter på hals og hode om høsten..blir hvite igjen på våren . At spettene på dette ene bildet er litt brunlige, og av den grunn kan narre deg til å tro det er en ungfugl, skyldes bare det lave lyset . Hvis du ser på nebbet, så lyver det aldri, og her VISER det at det er et voksent individ . Resten av spørsmålene dine kan jeg nok ikke svare på, men jeg vet at min kontakt med noen fuglearter er litt fra "oven" , eller litt overnaturlig for mennesker flest . Kan fortelle deg mer om det hvis vi treffes eller snakkes privat . Vennlig hilsen Terje . Hei, Terje. Takk for utfyllende svar, - da er ett av mine daglige mål nådd: Å lære noe nytt. I mange kulturer, - inkludert vår nordlige, arktiske, er evnen til å kommunisere med naturen betraktet som en selvfølge, men et slikt syn har ingen plass i det moderne samfunn. Når jeg ser hva du har fått til, er jeg ikke fremmed for at du harr utviklet en sans som de fleste vil avfeie som nonsens ... .
Kai PetterJohansen. Skrevet 22. september 2013 Skrevet 22. september 2013 Jeg henger meg på de andre meget flott Terje.
Lisbeth Grendal Skrevet 22. september 2013 Skrevet 22. september 2013 Hei, Terje. Jeg har begynt å elske måker Mvh. Lisbeth
Anbefalte innlegg