Lisbeth Grendal Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 "Værsågod, - stig på !" Bildet er fjernet.
Terje Solfugl Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 Godt observert Lisbeth ! Komposisjon, farger og skarphet, sitter også bra Mvh Terje .
Albert Andersson Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 Hei, Lisbeth. Et spennende bilde, der en gammel, mosegrodd trapp er det eneste som vitner om at det har bodd folk her i tidligere tider. Hadde trappen kunnet snakke, ville den kanskje ha fortalt om hvem som har bodd her, - og når ... . Hva skjedde med beboerne, - og huset ? Her har det nok vært latter og glede, men kanskje også sorg og fortvilelse ... . Bilder som dette kaller på følelser, og man blir lett litt tankefull. Jeg liker denne type bilder !! Vennlig hilsen Albert Andersson.
Lisbeth Grendal Skrevet 20. september 2013 Forfatter Skrevet 20. september 2013 Godt observert Lisbeth ! Komposisjon, farger og skarphet, sitter også bra Mvh Terje . Hei Tusen takk skal du ha Mvh. Lisbeth.
Trond Olav Løkken Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 Et bilde som innbyr til egne forestillinger om liv som har vært. Meget engasjerende foto, Lisbeth!
Lisbeth Grendal Skrevet 20. september 2013 Forfatter Skrevet 20. september 2013 Hei, Lisbeth. Et spennende bilde, der en gammel, mosegrodd trapp er det eneste som vitner om at det har bodd folk her i tidligere tider. Hadde trappen kunnet snakke, ville den kanskje ha fortalt om hvem som har bodd her, - og når ... . Hva skjedde med beboerne, - og huset ? Her har det nok vært latter og glede, men kanskje også sorg og fortvilelse ... . Bilder som dette kaller på følelser, og man blir lett litt tankefull. Jeg liker denne type bilder !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei ! Tusen takk skal du ha Det hender man "snubler" over slikt når man er ute. Denne kom jeg over dypt inne i et skogsområde, der man "ikkje skulle tru, at nokon kunne bu". Mvh. Lisbeth.
Lisbeth Grendal Skrevet 20. september 2013 Forfatter Skrevet 20. september 2013 Et bilde som innbyr til egne forestillinger om liv som har vært. Meget engasjerende foto, Lisbeth! Hei Trond Olav . Så hyggelig dette var Tusen takk skal du ha Mvh. Lisbeth.
Jaeggen Skrevet 21. september 2013 Skrevet 21. september 2013 Dette liker jeg absolutt !! Grønnfargen på trappen bryter fint mot det falne løvet. Ett bilde som får tankene på gli. - Jon Arne
Lisbeth Grendal Skrevet 22. september 2013 Forfatter Skrevet 22. september 2013 Dette liker jeg absolutt !! Grønnfargen på trappen bryter fint mot det falne løvet. Ett bilde som får tankene på gli. - Jon Arne Hei Jon Arne. Tusen takk skal du ha. Dette ble jeg glad for. Mvh. Lisbeth.
Anbefalte innlegg