Gå til innhold

Skjorte liknende RL?


DonJuan.

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver å skifter ut en del i garderoben, og skjortene står for tur. Har noen skjorter som passer bra som jeg liker, deriblant et par fra RL. Disse er slim-fit og button-down. Problemet er at disse koster rundt 1000,- kroner stk. Når jeg nå skal ha minst 5 nye skjorter er det litte drøyt å punge ut 5k for dette. Finnes det alternativer? Kravene er slim-fit, det vil si ca. samme passform som RL, og button-down krage. Tips til butikker som selger RL til en billgere penge hadde vært flott!

 

Er også i markedet for en ny høstjakke. Krav her er passform. Sliter med å finne jakker som passer BRA. Her er jeg åpent for det meste, men skal være relativt pent, helst ikke quilted ala barbour (men passformen til slim-fit barbour).

 

Setter stor pris på alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://luxire.com/collections/dress-shirts

Billigere og minst like god kvalitet som PRL. Bare finn et stoff du liker, ta mål av PRL-skjorta di og bestill.

 

Barbour har jo mange andre fine jakker utenom quiltjakkene også. En oilskinjakke passer ypperlig om høsten. Modellene Ashby og Bristol er relativt slimme. Massimo Dutti har også jakker med relativt slim fit. Denne er ikke så aller verst. Suitsupply er et annet tips

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...