Terje Solfugl Skrevet 17. september 2013 Skrevet 17. september 2013 Kunne sagt mye om bildet, som forsåvidt er bra teknisk, men tenker altfor mye på skjevdelingen i verden når jeg ser dette..kanskje er, for det jeg vet, alt bra for mor og barn
Jan Egil Skrevet 17. september 2013 Forfatter Skrevet 17. september 2013 Bildet er fra et av verdens fattigste land, Madagaskar. Ut over det vet jeg dessverre ikke noe om akkurat disse to.
Ovidia2 Skrevet 17. september 2013 Skrevet 17. september 2013 Utrolig vakkert bilde som viser kjærlighet og trygghet...med vakre valører ..bra arbeide!!! MVH Tove
Jan Egil Skrevet 18. september 2013 Forfatter Skrevet 18. september 2013 Tusen takk, Tove!!! Veldig inspirerende med slike tilbakemeldinger!
HelloKjersti Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 DAGENS BILDE: Den føler seg ikke helt trygg, den vesle tassen som klamrer seg til mora si. Blikket til ungen gir bildet et intenst, påtrengende uttrykk - det gjør rett og slett inntrykk. Et nydelig portrett.
Jan Egil Skrevet 18. september 2013 Forfatter Skrevet 18. september 2013 Takk, takk, takk for utmerkelsen! Veldig gøy og motiverende! Litt mer om bildet: Det er tatt på Madgaskar, var ute og gikk nær hotellet, da vi kom over en mor som vasket barnet i en liten elv. Ved hjelp av tegnspråk og noen få ord på gassisk, klarte vi å få lov til å ta bilde. Viste frem bildet til mor etterpå.
Albert Andersson Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 Hei, Jan Egil Sandstad. Dette bildet rører nok de fleste av oss, tror jeg. Gjennom nyhetsinnslag på TV, har vi i mer enn to generasjoner fått innblikk i menneskelige lidelser som følge av krig og hungersnød rundt om i verden. Barnedødeligheten er svært høy i tørke- og konfliktrammede områder, og mange barn vokser opp med både fysiske og psykiske skader. Vi som betrakter bildet, kjenner ikke de aktuelle omstendighetene, men et tilsynelatende godt ernært barn gir et oppløftende signal, og bildet kan stå som et symbol, - DET NYTTER !! Gratulerer så mye med "Dagens Bilde" !. Vennlig hilsen Albert Andersson.
Jan Egil Skrevet 21. september 2013 Forfatter Skrevet 21. september 2013 Hei, Jan Egil Sandstad. Dette bildet rører nok de fleste av oss, tror jeg. Gjennom nyhetsinnslag på TV, har vi i mer enn to generasjoner fått innblikk i menneskelige lidelser som følge av krig og hungersnød rundt om i verden. Barnedødeligheten er svært høy i tørke- og konfliktrammede områder, og mange barn vokser opp med både fysiske og psykiske skader. Vi som betrakter bildet, kjenner ikke de aktuelle omstendighetene, men et tilsynelatende godt ernært barn gir et oppløftende signal, og bildet kan stå som et symbol, - DET NYTTER !! Gratulerer så mye med "Dagens Bilde" !. Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert! Tusen takk for tilbakemedlingen på bildet, med god refleksjon rundt forholdene i deler av verden som ikke har vært så heldige som oss. Min samboer og jeg prøver å gjøre bittelitt på Madagasker, som hun har et nært forhold til og også personlige venner der. Se gjerne mer her: https://www.facebook.com/lokalprosjektmadagaskar?fref=ts
Anbefalte innlegg