Lisbeth Grendal Skrevet 14. september 2013 Skrevet 14. september 2013 "kan jeg gå sånn, da ?". Bildet er fjernet.
Albert Andersson Skrevet 14. september 2013 Skrevet 14. september 2013 Hei, Lisbeth. "Fin i tøyet", - men det litt "betuttede" uttrykket røper nok en viss usikkerhet, så denne noe tilårskomne frøkenen (?) har nok tilbragt det meste av livet trygt innenfor husets vegger. ... . Et bilde (og tekst) som kaller på smilet ! Vennlig hilsen Albert Andersson.
Lisbeth Grendal Skrevet 14. september 2013 Forfatter Skrevet 14. september 2013 Hei, Lisbeth. "Fin i tøyet", - men det litt "betuttede" uttrykket røper nok en viss usikkerhet, så denne noe tilårskomne frøkenen (?) har nok tilbragt det meste av livet trygt innenfor husets vegger. ... . Et bilde (og tekst) som kaller på smilet ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei, Albert. Takk for morsom kommentar. Ja, denne frøkenen er så tilårskommen, at hun har fått rust i blikket. Man spør sjelden en frøken om hennes alder, men hun er nok forlengst passert den "kriminelle lavalder". Så her er det nok lov å pynte seg litt. Men så var det dette med "Ulovlig ved kjøp og salg da" .... ! Mvh. Lisbeth
Jaeggen Skrevet 14. september 2013 Skrevet 14. september 2013 Hei, Lisbeth. Morsomt !! Med et litt stort sjal, tror jeg at frøkna kan høyne selvtilitten flere hakk...... :-))
Lisbeth Grendal Skrevet 14. september 2013 Forfatter Skrevet 14. september 2013 Hei, Lisbeth. Morsomt !! Med et litt stort sjal, tror jeg at frøkna kan høyne selvtilitten flere hakk...... :-)) Hei, Jaeggen ! Det er sant. Hun ble kanskje litt FOR lettkledd . Ikke for det, du vet "nå-til-dags" : Takk for veldig trivelig kommentar Mvh. Lisbeth.
Anbefalte innlegg