Terje Solfugl Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Herlig liten krabat dette ! Småfugler har du skikkelig dreis på Hans Olav..imponerende
Albert Andersson Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 Hei, Hans Olav. Jeg er helt enig med Terje, - du imponerer, gang på gang ! Posituren er fin, og timing'en er "spot on". Lys, skygger og bakgrunn er med på å framheve rødstrupen, og skarphet / eksponering er som vanlig i toppklasse ! Vennlig hilsen Albert Andersson.
Hans Olav Beck Skrevet 3. september 2013 Forfatter Skrevet 3. september 2013 Herlig liten krabat dette ! Småfugler har du skikkelig dreis på Hans Olav..imponerende Tusen takk for hyggelige ord Terje. Begynner å bli litt lei av finker og mesier, så det er artig når det dukker opp en annen art innimellom :-) Gleder meg til å ta fatt på ender og vadere igjen.
Hans Olav Beck Skrevet 3. september 2013 Forfatter Skrevet 3. september 2013 Hei, Hans Olav. Jeg er helt enig med Terje, - du imponerer, gang på gang ! Posituren er fin, og timing'en er "spot on". Lys, skygger og bakgrunn er med på å framheve rødstrupen, og skarphet / eksponering er som vanlig i toppklasse ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk Albert, det hjelper ofte med litt etterbehandling i PS ;-) Det er koslig å få så rosende ord.
Anbefalte innlegg