Gå til innhold

Installere plugins på CS:S server fra Fragnet.net


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mani Admin har ikke lenger et developer-team, de stenger ned, så det kan være grunnen til at det ikke funker til nyere CSS/orangebox updates. Har du fulgt install guide ordentlig? Installert metamod korrekt, installert mani admin korrekt, og sett at nødvendige .vdf filer er der?

 

Selv bruker jeg Sourcemod, funker knall. Det kan du også installere om du ikke får til.

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Mani Admin har ikke lenger et developer-team, de stenger ned, så det kan være grunnen til at det ikke funker til nyere CSS/orangebox updates. Har du fulgt install guide ordentlig? Installert metamod korrekt, installert mani admin korrekt, og sett at nødvendige .vdf filer er der?

 

Selv bruker jeg Sourcemod, funker knall. Det kan du også installere om du ikke får til.

 

 

Satt mange timer i natt, fikk til deathmatch, evig ammo og auto bhop. Rpg får jeg ikke til. admin får jeg ikke til.

 

har skjønt at det er en drøss med plugins du må ha til en surf/rpg/dm server..

Lenke til kommentar

 

 

Satt mange timer i natt, fikk til deathmatch, evig ammo og auto bhop. Rpg får jeg ikke til. admin får jeg ikke til.

 

har skjønt at det er en drøss med plugins du må ha til en surf/rpg/dm server..

 

Drøss med plugins? Det tviler jeg på. Har selv en surf server med deathmatch (ikke rpg), det å legge til RPG tror jeg ikke trenger flere plugins til. Kan du si prosessen du går igjennom når du installerer mani og rpg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...